Hvordan kan jeg returnere en ordre?

  • LensWay betaler din returforsendelse, hvis du gør brug af vores returlabel. Anvend gerne den oprindelige pakke eller tilsvarende emballage, der beskytter produkterne, når du sender din ordre tilbage.

    Briller

    Vil du sende briller tilbage, skal du bruge retursedlen, der følger med i pakken, for at returnere dine varer. Har du mistet retursedlen, kan du kontakte vores kundeservice for at få en ny.

    Linser og tilbehør

    Vil du sende hele din ordre tilbage, kan du registrere returneringen og printe en returlabel via Mine Sider. Vær opmærksom på, at du kun kan returnere produkter i uåbnet, ubeskadiget og umærket emballage. Vil du sende dele af din ordre tilbage? Så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med at registrere din returnering.

    Generelt

    Der kan være særlige regler og betingelser for kampagner og tilbud, der skal opfyldes for at gøre brug af en kampagne eller et tilbud. Ved eventuel retur efter kampagneperioden kan modtagne rabatter ikke udnyttes.

    BEMÆRK! ar du valgt at betale med faktura? Så glem ikke at give Klarna besked, så din faktura bliver sat på pause, mens vi håndterer returneringen. Det gør du nemt via Klarna-appen, Klarnas hjemmeside eller ved at ringe til Klarna på 69 91 88 81.

  • Fik du svar på dit spørgsmål?

      

    Hvilken information mangler du?