Hvordan fungerer mine abonnementer?

  • Hvad tjener jeg på at have et linseabonnement? 

    Ud over at gøre det nemt og bekvemt at få dine linser sendt hjem, får du også 10% rabat og gratis forsendelse på ordrer leveret via dit abonnement. Du kan nemt starte et abonnement direkte på Mine sider under Mine bestillinger.

    Hvordan ændrer jeg leveringsdatoen? 

    Du kan ændre, hvornår din næste levering sendes ved at gå til Mine ordrer. Vælg fanen Mine abonnementer. Klik på knappen Ændre på det abonnement, du vil ændre og gå til kalenderen. Der kan du vælge, hvilken forsendelsesdato du vil have til din næste levering.

    Vil jeg modtage oplysninger om min kommende levering? 

    Ja, du modtager en e-mail 5 dage før vi sender din ordre, så du har tid til at ændre leveringsdato, ændre produkterne eller annulere forsendelsen helt.

    Hvordan fungerer det, hvis mine linser ikke er på lager? 

    Vores system tager højde for den gennemsnitlige leveringstid for dine linser. Hvis dine linser normalt ikke er på lager, oprettes din ordre et par dage før den ønskede afsendelsesdato, så vi har tid til at bestille dine linser.

    Hvordan fungerer det med betaling? 

    Alle vores betalinger håndteres af Klarna, og du vælger betalingsmetoden i kassen når du starter dit abonnement.

    Hvordan ændrer jeg leveringsadressen? 

    I øjeblikket er det ikke muligt at ændre leveringsadresse. For at gøre dette skal du afslutte et aktivt abonnement og oprette et nyt. Kontakt kundeservice for flere spørgsmål.

    Hvordan opsiger jeg mit abonnement? 

    Du kan til enhver tid afmelde dig. Du gør dette ved at gå til Mine ordrer. Vælg fanen Mine abonnementer. Klik på ikonet Papirkurv på det abonnement, du vil annullere. Du modtager derefter en besked, der bekræfter, at du vil opsige dit abonnement. Klik derefter på Fjern

  • Fick du svar på din fråga?